سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکواندو اهواز - اخبار هیات تکواندوی استان خوزستان

این وبلاگ از شهرستان اهواز توسط جلال مدیریت میشود لطفا برای بهتر کردن مطالب این وبلاگ در قسمت نظرات نظر بدهید یا با ایمیل من تماس برقرار نمایید jalal.s855@gmail.com

آغاز ثبت نام تیم های شرکت کننده در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون

    نظر

 

به منظور حضور در سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور؛
آغاز ثبت نام تیم های شرکت کننده در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون

کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو به منظور برگزاری هرچه بهتر سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، اقدام به راه اندازی ثبت نام اینترنتی تیم های شرکت کننده در این مسابقات، در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون کرد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛

سی و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی کشور بزرگسالان در بخش آقایان، همزمان با دهه مبارک فجر و تحت عنوان "جام سفیر کره" از روز شنبه دوازدهم بهمن ماه به مدت 2 روز به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان برگزار می شود.

زمان پذیرش تکواندوکاران شرکت کننده در این دوره از رقابتها، روز جمعه یازدهم بهمن ماه و در خوابگاه هوانیروز واقع در (اصفهان، خیابان هزار جریب، خیابان شهید خسرو پور) اعلام شده است.

در این دوره از رقابتها، تکواندوکاران در اوزان 54- ،‌ 58- ،‌ 63- ،‌ 68- ،‌ 74- ،‌ 80- ،‌ 87- و 87+ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات، شرایط ثبت نام اینترنتی تیم های شرکت کننده در این رقابتها را در سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون فراهم کرد.

با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، زمان ثبت نام در این دوره از رقابتها در این سامانه از امروز شنبه آغاز و تا روز چهارشنبه نهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت و این زمان تمدید نمی شود.

سامانه بانک اطلاعات فدراسیون از سال 1389 و به منظور ساماندهی و برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ و دوره های آموزشی داوری و مربیگری و با ارائه امکاناتی از جمله (ثبت ارنج تیم ها، برنامه زمانبندی مسابقات، معرفی داوران، کلاس های آموزشی و نتایج مسابقات) راه اندازی شد.

گفتنی است:‌ سی و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور تکواندو در رده های سنی جوانان و بزرگسالان، تیرماه سال گذشته به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان و شهرستان کاشان و با حضور تکواندوکاران 32 استان برگزار شد.

در پایان این رقابتها،‌ البرز با 2 طلا و 2 نقره و 50 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت،‌ اصفهان با 2 طلا و دو برنز و 47 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و تهران الف با 2 طلا و یک نقره سوم شد.

در این رده بندی استان های (فارس،‌ مازندران، تهران ب، کرمانشاه، کاشان،‌ زنجان و همدان)به ترتیب رده های چهارم تا دهم را از آن خود کردند.

تاریخ  ارسال:شنبه 5 بهمن 1392 - 14:17