سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکواندو اهواز - اخبار هیات تکواندوی استان خوزستان

این وبلاگ از شهرستان اهواز توسط جلال مدیریت میشود لطفا برای بهتر کردن مطالب این وبلاگ در قسمت نظرات نظر بدهید یا با ایمیل من تماس برقرار نمایید jalal.s855@gmail.com

برگزاری برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی در دهه فجر

    نظر


نایب رئیس بانوان هیئت تکواندو تهران خبر داد؛
برگزاری برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی در دهه فجر

نایب رییس بانوان هیئت تکواندو استان تهران از برگزاری برنامه های متعدد ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، در سطح استان خبر داد.

به گزارش سایت فدراسیون و به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛

سیده مرجان طاهری نایب رییس بانوان هیئت تکواندو استان تهران با بیان این مطلب افزود:

هیئت تکواندو استان همه ساله و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه های متعددی را در سطح استان، حوزه ها و شهرستان های خود برگزار می کنند.

وی افزود: امسال نیز به همین مناسبت، برنامه های متنوع ورزشی، آموزشی و فرهنگی را در بهمن ماه برای تکواندوکاران تهرانی برگزار می شود.

طاهری بیان کرد: در بخش آموزش، کلاس های داوری درجه سه کیوروگی و پومسه بانوان با حضور93 تکواندوکار در خانه تکواندو استان برگزار شد.

وی افزود:کلاس استاژ فنی هانمادانگ نیز به منظور ارتقاء سطح فنی بانوان استان فردا پنج شنبه دهم بهمن ماه برگزار می شود.

نایب رییس بانوان هیئت تکواندو استان تهران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجرایام الله مبارک فجر، مراسم اختتامیه لیگ پومسه بانوان صبح فردا پنجشنبه 10 بهمن ماه در خانه تکواندو استان برگزار خواهد شد.

وی درادامه افزود: اکثر حوزه ها و شهرستان های نیز به همین مناسبت اقدام به برگزاری مسابقات کیوروگی و پومسه در رده های سنی مختلف و برنامه های فرهنگی و ورزشی نموده اند.

طاهری با اشاره به حضور تکواندوکاران بانو در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بیان داشت: براساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته، در این دهه برنامه های فرهنگی متنوعی را از جمله حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، بازدید از سرای احسان و برگزاری جشن برای مددجویان این سرا، کوهپیمایی، مسابقات فرهنگی در سالن های ورزشی را برگزار خواهیم کرد.